luni, 10 mai 2010

Sunt facuta praf. Am avut o zi de kkt. Bleah. Si cu astia care urla dupa cei 25% din salarii. Dar nimeni nu face absolut nimica. Mi s-a zis de catre o prietena sa ies in strada... Da, da...Si amaratii aia de acum 20 de ani au iesit in strada. Si? Au murit degeaba. Tot la fundul sacului am ajuns. E adevarat ca acuma putem striga din toti rarunchii "Jos Basescu". Avem acest drept liber de exprimare. Atat am castigat la revolutie. Ca un trai decent, nexam. Si nici bucuria de a trai bine.

Na ca imi murira ideile. Nu mai stiu ce sa scriu. Am o scarba imensa pentru toti imbuibatii acestei tari, care si-au facut avere pe spinarea celor umili si mici. Am o sila imensa pentru toti cei care si-au facut imensele averi dupa revolutie. O sa-mi spuneti...Din munca cinstita....Serios??? Oare cei care ocupa topul celor o suta de miliardari din Romania si-au facut toti banii numai din munca cinstita? Am avut azi o pacienta care povestea ca era contabila la o firma din asta de bastani. Facea doua evidente contabile. Una pe bune - pe reale - si una pentru controale. Sa nu se vada contrabanda cu droguri, cu tigari, cu fetite, cu cine/ce mai stie ce.

De ce directorii de firme mari si de institutii au salariile atat de mari, atata timp cat ei au o gramada de consilieri care le fac treaba? Ei, directorii, ce mai fac? Stau in fund si semneaza doar actele intocmite de consilieri??? Cum se justifica salariile lor, atata timp cat armata de consilieri munceste in locul lor? Asta nu am sa inteleg niciodata. De ce pe vremea impuscatului un director isi putea face treaba bine-mersi, fara sa aibe dupa el armata de consilieri pe te miri ce tema, si acuma trebuie sa fie indreptati pentru orice?!?!? Oare sunt consilieri si pentru linia jetului de urina de la buda sau cum sa impaturesti hartia igienica? Sa mor ca la asa ceva m-as baga. Meserie rusinoasa, dar macar as avea tupeu sa cer spor de rusine...

Ca sa nu mai spun ca azi, cand sa vin acasa, alta belea pe strada. Toata statia de autobuz unde trebuia sa "traga" masina, era ocupata de autoturisme parcate la shto. Si sa nu mai zic ca din una coboara o tanti la vreo 40 de ani, toata numai scarba - probabil ca trebuia sa-si deplaseze suncile - si merge 20 de m sa duca nu stiu ce. Si se intoarce in sila in masina - sila pentru prostii care asteptau in statie. Nu m-am putut abtine si i-am zis colegei mele - vezi daca am facut o facultate? Mai bine faceam scoala vietii la seral, sectiunea trotuar/centura. Sa mai spun ca masina duducii era un SUV BMW? De ocupa juma de statie, atat pe latime, cat si pe lungime? Neeee. N-are rost.

Cam asta a fost incununarea glorioasa a unei zile de luni. Sper sa nu fie la fel toata saptamana, ca ma apuca dileala de tot. Deocamdata cutza mea imi ridica moralul, stand dragalas langa mine si fixandu-ma cu privirea, cu jucarioara la picioare. Oof. Bine ca mai exista sufletelul asta dulce. Ah! Si am uitat. Ii multumesc sotului ca e langa mine. Iarasi m-a alintat in seara asta. Si m-a asteptat cu tocanita de ciuperci. Mi-ammm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu