duminică, 9 mai 2010

Iac.....Bine ca m-am trezit mai tarziu. Ploua afara. Urat. Urat. Urat. Nu-mi place. De fapt nu mi-a placut deloc noaptea trecuta. Am facut iar o criza biliara. Dar aveam impresia ca parca ma dor si rinichii. Bine ca stiu ca acolo nu am pietre. Noroc ca am avut medicamente in casa. Mama ei de viata. Acum nu ma mai doare. Dar parca sunt batuta. Parca am chefuit toata noaptea. Cred si eu. Trezita de durere la 5 jumate, am stat cu ochii pe pereti si m-am foit pana la 7, cand durerea a inceput sa se potoleasca. Si iar ploua. Urasc ploaia pentru ca se face noroi. Altfel imi place. E aerul mai curat.

Ziceam aseara ca fac orez? Parca. De fapt ma gandisem si la cartofi prajiti cu mici. Nu mai fac nimic. Pentru ca numai ideea uleiului prajit iar imi revolta ficatul. Bleah. Ce bine ca nu suntem disperati dupa cartofi prajiti. Mai bine. Acuma nu le ducem dorul. Ca si cand nu ar fi. Cred ca am sa fac totusi o pizza. Am tot ce-mi trebuie. Off. Si am o casoleta de un kilogram de ciuperci de feliat. He, he. Eu abia ma tin pe picioare.

Si afara ploua. Imi tiuie o ureche. O fi de bine sau de rau? Niciodata nu am stiut. Stiu doar ca nu am chef azi. Nu am chef de nimic. Decat sa zac. Abia astept sa ma spal si pe cap. Mi-am luat sampon cu miros de flori de tei. Ma innebuneste mirosul asta. Si cel de iasomie. Dar cu iasomie nu am gasit. De fapt nici nu m-am uitat daca exista, ca m-am infipt in cel de tei.

Si iar ploua afara. Iar vine cutza mea ca porcul de afara. Of. Vreau ceva, dar nici eu nu stiu ce vreau. Sunt o mataita. Vreau sa ma alint. Bine ca sotul nu se supara. Din contra. Ma mangaie ca pe pisicute, sub barbie. Ioi, m-a pupat pe frunte. E semn bun, nu? Hi, hi. Pot sa-i cer ce vreau azi. Doar sunt mataita. Deocamdata caut ceva bun de vazut la teveu. Daca nu gasesc nimic, cred ca imi deschid compul mare si ma joc. Am un joc fain cu constructii de casute. Sunt multimiliardara. In joc. Of.

Si nu am chef azi. Nu am chef de nimiiiiiic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu