sâmbătă, 8 mai 2010

buna ziua...lume

hm...sunt tare....am blogg...waw...ce minunatie....sa scriu aici si sa citeasca prietenii...ca mine, ca tine, ca el, ca ea, ca noi,. ca voi ca ei, ca ele....ha ha ha....buna searaaaaaaaa lumeeeeeee....

waw...inca nu-mi revin...am blogg?....oh, da....stupid me...vor citi altii ce scriu pe aici si se vor cruci....mamaaaaa....sa am grija ce scriu....ei si ce??...daca nu le place, asta e....mie imi place....shit...tre' sa renunt la punctele astea de suspensie...parca sunt furnici...sau scarabei??..da da da...scarabei...uau...am blogg.....ce tareeeeee......

buna seara lume....va iubesc pe toti...si pe dusmani, si pe prieteni...

7 comentarii:

  1. Felicitari, ai ales una din caile care iti permit sa fii tu insuti si care iti ofera posibilitatea de a alege si de a-ti selecta prietenii - nu-ti convine unul, dai urgent delete, cei care isi tocesc degetele si tastaturile cu ura, aici isi vor descarca energia negativa in gol.

    Sper ca aceste pagini sa fie umplute cu ginduri si sentimente frumoase, lipsite de acea influenta intunecata a urii, sper ca aici sa ai parte doar de adevarati prieteni.
    cu mult respect vally

    RăspundețiȘtergere
  2. tzop,tzop,eu prima sa vad capodopera,se putea altfel,hi,hi,hi,succes

    RăspundețiȘtergere
  3. tie trebuie sa-ti multumesc Corina...tu m-ai inspirat....sim-ai facut sa ma hotarasc...

    RăspundețiȘtergere
  4. salutare lume ..am reusit sa ajung si io pe aici ..pupici dulci pt toti si toate:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere