duminică, 16 mai 2010

sambata, 15 mai, ora 17
Va rog sa ma scuzati. Am baut o bere. La cutie. Cu alcool. Berea mea preferata, cu suc de portocale. Nu dau nume. Pentru ca nu-mi iese nimic din afacerea asta. Macar asa, un bax moca, daca tot le fac reclama gratuit, nu? Dar, cum nu primesc nimic, nu dau nici un nume. Doar trebuie sa spun ca, pentru gustul meu, e ucigator de buna. Bere cu portocale. Yammy. Daca imi spunea cineva acum 4-5 ani ca va fi berea mea preferata, ii radeam in nas. Dar acuma e yammy.

Mi-e o lene infinita. Am venit de la munca - dah, dusmanilor, bucurati-va. M-am trezit la 7,30 azi dimineata, si nu la 10, ca de obicei. Mi-e o lene infinita. Sotul a venit sa ma ia de la munca si am facut niscai cumparaturi. Ce era important. Hartie imorala si croante la fata. Daaaa. La fata frumoasa. Care, apropo, zace si ea. lata. Pe gresie.

Pai da nah, cum nu maaaami?!? daca mi-ai adus bunataturile de pe lume. Biscuitei, conserva de papa bun mirositor, cremwursti....Uaaaaau. papa bun...

Aceeasi zi, cateva ore mai tarziu
Mda. Au luat plasa fetele de la Oltchim. Victorie clara si superioara cu 1 gol. Da!! Sunt tari danezele! Ne-au batut de ne-au spart! Ne-au umilit la un gol!:)) Dar mi-a placut ce plasa i-a tras o blondina de la noi portaresei alora. Si inca de doua ori. Doua goluri date la foutu-i pomana. Aia se agita ca disperata sa pareze o lovitura puternica si a noastra a pacalit-o asa cum se fraiereste un copil, dandu-i cu mana usor pe sub tava sau pe sub cana cu apa. Poc!. Si gol. De doua ori. M-a uns la suflet.

Am vrut apoi sa vad un film bun. Draci. Pe un post era un film cu tipul cautat de blonde pe fundul Atlanticului - imi scapa acuma cum il cheama. Pe altul era un remake dupa un film cu Michael Douglas si Glenn Close, acum protagonistii fiind varianta "all black". Apoi am dat pe un film cu varcolaci si vampiri, iar teveul national dadea un film cu dragoni, cu multe efecte speciale, care au ascuns interpretarea proasta a actorasilor de mana a doua, poate a treia.

duminica, 16 mai, orele 13
Ne-am asteptat sa inceapa mult trambitata furtuna. Vax. O tara de vant, 2-3 stropi si, dimineata, la 5 jumate, trezita de latraturile si hamaielile cutei - plecau unii de deasupra de la o petrecere - am vazut cu coltul ochiului un cer senin si ireal, in dreptul rasaritului. Peste zi a fost cat de cat bine. Mai un pic de soare, mai un pic de nor. Dar ploaie nu a fost. Poate in alte parti ale tarii, ca aici nu.

Va las acuma ca mi-am facut un lighean de floricele si mi-am descarcat un joc. O poveste cu printi, printese, vraji, farmece, o adaptare pentru PC a povestii "Frumoasa din padurea adormita"...Sau "Adormita din padurea frumoasa". Tot aia. In fond, tot copii ramanem in adancul sufletelor noastre.

Orele 23,45
As fi vrut sa ma duc la concertul AC/DC. Waw. Acum 19 ani auzeam prima oara "Thunderstoke"...Dar stiam ca va fi nebunie. Si nu mai pot suporta oamenii beti si vorbitul tare si aiurea. Am vazut la stiri ce nebunie e in Piata Constitutiei. Bine am facut ca nu m-am dus. Pentru ca dupa plimbarea de seara, sotul meu mi-a mai adus un locatar. Un pui de cotofana, picat dintr-un cuib. Mic cat pumnul, inca mai are puful de puiut pe el, desi aripioarele au pene frumoase. Cred ca e inutil sa spun ca am stat de la 7 si pana acuma numai de fundacul lui...sau a ei...Acuma doarme. I-am dat sa pape piept de pui taiat fasii ca niste viermisori. L-am pus intr-un lighean, cu un prosop mare sub el, in care tocmai si-a bagat cioculetul. Of Doamne, cred ca se gandeste ca e langa fratiroii si parintii lui...Sper sa nu pateasca ceva la noapte.

Un comentariu: