sâmbătă, 8 mai 2010

luati-ma incet...

Off. Pana am invatat ce si cum cu bloggurile astea, mi-au crescut peri albi. Nu spun unde. Sa zicem ca pe cap. Nu, nu in cap, cum am fi obisnuiti sa zicem...acolo am cel mult tarate. Sau, cum imi spuneau parintii cand eram mica - suna a gol. Deci vid. Niente. Vax. Zero. Barat.

Uuuffff. Ma enerveaza cretinii astia la teveu, ca, din 70 de programe, nu am nici un film de vazut. Am lasat pe HBO, la o porcarie cu Ben Stiller. Ceva cu Vietnamul. Pana mea. Acest tip de umor cu mate scoase si sange mult nu ma face sa rad. Schimonoselile a la Jim Carey nu ma mai impresioneaza. Oricum, de ceva timp nu ma mai impresioneaza mai nimic in tara asta. Oamenii se trezesc fara job dupa 15-20 de ani de munca, cainii trebuie eutanasiati si pensionarii sa treaca deja direct in cosciuge...ca tot fac umbra pamantului degeaba. Traiasca Partidul Comunist Roman, in frunte cu secretarul sau general, tovarasul Traian Basescu.

Pur si simplu nu mai inteleg nimic din ce se intampla in jurul meu. In tara in care m-am nascut, in tara in care vreau sa traiesc, in tara in care am o meserie, in tara in care am o familie si vreau sa-mi cresc copii. Sunt poate eu buimaca sau inca nu m-am trezit din somn. Mda, si aud un comentariu.."pai daca te dai regina a Egiptului, pixu' meu, ce vrei sa mai vezi si sa mai auzi...tu nu te vezi ca esti mumie???". Tipic. Nu m-ar mira un astfel de comentariu.

Mi-am mai aprins o tigara. D-aia de la moldoveni. Ieftina. Oooof. Screm o injuratura printre dinti. S-a aprins prost. Ma inseala. Care dintre ei, ca sotul e acasa. Nu-i nimic. De-abia mi-am cumparat 5 brichete antivant. Mergeeee bandaaaa. Licureste, scanteieste si ia foc. A! Si scoate fum. Of, de m-as putea lasa de fumat. Asta e singurul meu viciu pe care cu mandrie anunt ca il mai am. De barbati m-am lasat de 8 ani, am doar unul. Alcool, de un an, "greatie" a doua pietre peste un centimetru din vezica biliara. Droguri nu am incercat niciodata si nici nu am de gand. Asa ca mi-a ramas tigara. As vrea sa ma las, dar inca nu pot. Poate va veni si motivatia aia...Poate...

Ma gandesc ce gatesc maine. Poate iar orez - sa mor de nu ajungem amandoi chinezi la cata albitura de-asta bagam in noi. Cred ca asta vrea si conducatorul nostru mult iubit sa faca din noi. Robotei care muncesc bine, repede, pe bani putini si care mananca cereale. Eventual sa si pastem, ca iarba e mai ieftina decat toate. Ah, am uitat. A trecut pastele. Nu-i nimic. Facem exercitii de pascut pana la anul, cand iarasi behaim ca mieii. Daca mai apucam si nu ne taie nenea cel mare si tare ca sa ne dea la export.

Ma doare burta. M-a mancat undeva sa beau niste lapte batut. Era el nitel mai acru decat trebuie, dar mi-a fost sete. Ce sa fac. Bere nu, vin nu, coniac nu...nici macar lapte nu? Acum ma doare burta. Mai bine il aruncam. Dar mi-a fost lene sa cobor la maga sa mai iau altul. Asa-mi trebuie. Sa ma invat minte. Oups. Mi-a mai iesit in barba un cos. O fi de la laptele batut? Neeee. Sunt la pubertate.

Oh. Liniste. Vecinii de la blocul de vis-a-vis au terminat sedinta in nocturna. Ce bine. Pot deschide si eu geamul sa se aeriseasca. Cum de ce? A, nu v-am spus? Mi-am mai aprins o tigara. Ultima. Promit. Oare merge sa beau acuma niste limonada? Rece? Nu ma apuca oaresce? Nu ma risc. Stau asa si mor de sete. Ce fericit ar fi Baselu'. Un salariu mai putin. Bine ca nu sunt caine. Ca m-ar prinde si m-ar castra. Sau, daca in 7 zile nu m-ar adopta nimeni, m-ar eutanasia. Ham, ham. Ce bine ca nu sunt cutzu.

Gata. Am terminat tigara. Stop joc. Stop fumat pentru azi. Da, da. Cine ma aude chiar ma crede. Pai "e" 19 minute peste 12, cum zic americanii. Si englejii. Time-out. Ma bazaie un tantar. Ce mama naibii? Pe astia nu-i eutanasiaza nimeni?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu