duminică, 9 mai 2010

Buna dimineata. Am facut ochi. Da, da, da. Stiu ca e tarziu si altii deja muncesc la ora asta. Ma lasati? Eu am recunoscut dintotdeauna si o recunosc ca nu le am cu sculatul dimineata si cu lucratul la ore matinale, cat inca e lipit somnul de mine. Bleah. Cafeaua e rece. E facuta de ieri si lasata in cafetiera. As putea-o incalzi la microvele, dar mi-e lene.

Hi, hi. Am urmarit aseara pe un forum o discutie interesanta. Doamne educate, cu studii si pozitii sociale, balacarindu-se intr-o discutie septica, incarcata de invective si acuze. M-a bufnit si rasul. A fost ca in jocul ala pe care il practicam la gradinita. Ba tu! Ba tu! Ba tu!! Ba tu!! Oooof. Acuzatii aiurea. Niste doamne si domnisoare educate care au coborat la mintea unei nebune, care cerseste audienta si face pe razbunatoarea, fara sa-i fi cerut nimeni asta. Dar radeam cu gura pana la urechi...mi-adusesem aminte de zicala aia celebra:"Paine si circ". Frate, nu mai aveai timp sa mananci ca zbura circul uite-asa...vrium, vrium, vrium....

E bine azi. E soare. Stati sa scot un deget pe geam sa vad. Dap. E bine. E caldut. Doamneeeeee, mare ti-e gradina. M-a sunat o pacienta ca sa-l programez urgent pe barba-su la 2. Dar nu m-a intrebat - sunt, nu sunt, am alt pacient programat, nu am, ea vrea la doua. Eventual sa-l pun in bratele pacientului care e programat la doua. He, he. Daca ar stii ca e o dama bine, nu ar mai tine mortis sa ii programez barbatu' la 2...:))...Moooama si m-am uitat acuma pe programari. Azi clar iar vin acasa secata de puteri si de toate alea. Mai am una bucata pacient...nu am nimic cu el, daca s-ar spala, daca nu ar veni mirosind a transpiratie si zemuri statute. Of. Daca diseara nu dau nici un semn de viata, sa stiti ca ma gasiti la urgenta, cu oxigenu'n nas...

Oups. Se trezi sotu'. Si catzalul. Asta mica o venit la mine dand din coada fericita ca ma vede: "Buna dimineataaaaa!". Hi, hi, hi. Rade cu toti dintisorii. Dintisori? Rectific. Coltoi. De-a dreptul coltoi. Hopa. "Alergat viteza prin casa dupa tati. Poate-poate capatam ceva bun de rontaiala. Am vazut eu ca mami cu tati au luat niste pungute galbene din magazin sambata. Si din chestiile alea galbene iese ceva bun. Mi-am. Mi-am. Mrrrr. Am zis mi-am, nu mi-au. Sunt cutzu, nu pisica. Ce daca ma mai alint si eu cateodata. Ce daca. Ce daca. Eu sunt cutzu. Si dorm in pat langa tati. Daaaaa.

Off. Incepe ritualul obisnuit. Tati fumeaza 3 tigari la cafea. Mami vorbeste pe calculator cu fetele. La 11 jumate mami face papa si imi scapa si mie ceva bun. Apoi mami pleaca la 1 si revine seara la 7-8. Neeee. Nu-mi place. Vreau sa fiu cu mami si cu tati undeva sa alergam, sa ne jucam, sa avem niscai iarba, niscai muste sa alerg si eu dupa ceva. Mrrrrr. Deocamdata mi s-a pus pata pe jucaria asta. Mrrrr. Stai ca are chitaitoare. Ia sa vedem din ce e facuta chitaitoarea. Sa vedem. Sa vedem. Sa vedem. Gata. Am rezolvat. Am scos chitaitoarea. Dar tot nu m-am lamurit din ce e facuta. Na ca acuma nu mai chitaie. Ooof. Tre' sa-mi ia mami alta jucarie. Cu chitaitoare! Cu chitaitoare! Ia sa stau eu cuminte aici si sa nu afle nimeni ce am facut. Poate daca sunt cuminte, imi cumpara mami alta jucarie. Cu chitaitoare. Daaaaaaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu