duminică, 1 august 2010

22.06.2010
Azi nu, te rog eu nu! Maine poate facem cum vrei tu! Dar azi nu! Nu am chef azi…vorba lui Chirila.
Nu am chef sa fac mancare. Nu am chef sa spal rufe. Nu am chef sa sterg praful. Nu am chef nici macar sa-mi beau cafeaua. Nu am chef nici macar sa ma ridic din pat. Nu am chef nici macar de haine. Vreau sa le las aruncate acolo pe jos. Vreau doar sa fac un dus. Apa sa curga pe mine. Linistitor. Si, poate, erotic.
Azi vreau sa ma cuibaresc la pieptul tau si sa ma tii in brate. Sa nu ma mai ridic de acolo. Sa fiu goala, nuda, libera. Si tu sa fii la fel. Azi vreau sa te privesc. Sa ma afund in ochii tai. Si sa ma pierd in ei. Te iubesc, iubirea mea! Vreau sa te privesc, sa te ating. Sa te redescopar, iar si iar. Sa-mi aimtesc de ziua in care tu mi-ai pieptanat parul lung si mi l-ai impletit in codite, intr-o lumina calda de vara.
Azi te vreau numai pentru mine. Sa uitam de ore, sa uitam de mancare, sa uitam de noi. Sa stam doar si sa ne atingem. Delicat. Sa ne redescoperim. Televizorul sa ramane mut, radioul sa taca, sa-ti aud doar respiratia. Si bataile inimii. Si sa ne privim in tacere. Sa ne exploram mintile. Gandurile. Sentimentele.
Dar astazi nu, te rog eu nu! Nu-mi adu aminte ca am o cratita nespalata si nici ca nu am sters praful de pe mobila saptamana asta. Nu vreau sa aud nici de aspiratorul care zace in cutie, nici de aburii care ies din oalele de mancare de pe aragaz. Azi vreau sa mancam in pat. Daaaa! Nutella cu paine proaspata. Si musai niste capsuni. Reci, din frigider.
Vreau sa stam goi in pat, unul langa altul, sau fata in fata si sa mancam cu degetul ciocolata din borcan. Sa ne lingem erotic degetele si sa ne umplem de dorinta. Sa-mi scapi ciocolata, ca din intamplare, pe sani si sa o culegi delicat cu buzele. Sa fac inimioare umede cu capsuna muscata pe pieptul tau.
Dar azi nu, te rog eu nu! Nu-mi adu aminte de rufele din masina, de paianjenul aparut in coltul camerei si nici de pasta de dinti sarita pe oglinda de la baie.
Azi vreau sa fie ziua noastra erotica, senzuala, romantica. Azi vreau sa ne auzim vocile ragusite spunand “te iubesc”. Azi vreau sa zacem in pat si sa ne iubim ca-n prima zi. Azi vreau sa fim doar noi doi. Numai noi. Goi, dulci, lipiciosi, transpirati si plini de iubire.
Ce zici, iubirea mea, putem face azi asta???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu