joi, 24 iunie 2010

30.05.2010
Mi-e somn. Dorm pe mine. M-am culcat la 2 azi-noapte. M-am trezit la 9. Jumate. Si mi-e somn. Rau. Am si mancat niste jambon si niste cozonac. Si poate de asta imi este infiorator de somn. Si de lene. Mainile si picioarele imi sunt umflate. Am mancat sarat aseara. Si nu numai de asta.
Ma simt naspa. Mi-e somn, mi-e lene, picioarele nu-mi incap in papuci, nu pot strange mana-pumn si mi-e incredibil de lene. Daaaaaa! Mi-e lene. As vedea un film bun si as rontai seminte. Sau floricele. Waw...ce ar zice cuconeturile simandicoase - seminte. Iac! "Mie nu-mi plac!". "Nici manelele." Draci. Cine le controleaza ce fac intimitate? Vax. Cuconeturi false cu aere de domnisoare de pension, pudice si rusinoase. Bleah!
Costa oare ceva sa recunosti? Da, dom'le. Eu recunosc. Imi plac la nebunie bomboanele agricole pe care le mananc insa numai acasa si scuip ca taranca cojile intr-o cutie de margarina goala. As vrea sa scuip ca o doamna, dar acasa nu sunt. Care e problema? Sau e vre-una ca mai ascult si eu, din cand in cand, cate o manea? Au Costi si Gutzii - amandoi - niste manele de "of si aualeu" de plang singura langa paharul de limonada. Nu bere. Nu vin. Limonada....Sa moara dusmanii mei....
Dar acuma nu am chef! N-am chef de nimic! Nici macar de un pahar de votca. Sunt plicti-flicti. Cred ca-mi voi umple cada cu apa, spuma si saruri si voi zace acolo ca un submarin esuat. Dap! Asa am sa fac!
VA PUPA JEAN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu