joi, 24 iunie 2010

01.06.2010
In primul rand, "La multi ani!" copilului Cindy. Astazi facem 4 anisori. He, he. Parca mai ieri eram - botz cu ochi la tzatza mamei. Na, ca au trecut patru anisori de cand sunt cu mami si cu tati meu, care ma iubesc si ma rasfata.
Stau in pat cu laptopul intre labute si cu o gheruta tastez cate o litera. Hi, hi. Bine ca m-a invatat tati cum se face. Si mi-a facut si cont pe Hi5. Asa, numa. Ca sa vada lumea mumusete de fititza. Am deja patru lupisori frumosi in lista de prieteni care se bat intre ei si-mi fac invitatie pentru un bol de spaghete cu carnita.
Mi-am, mi-am. In seara asta mi-a promis mami ceva bun. Mi-am, mi-am. Sa fie biscuiti din-aia rotunzi cu gust de sunca, sau biscuitei sub forma de osisor si cu gust bun de carnita? Sau niste batoane de cereale? Sau, poate, o jucarie noua. Uuuuu. Abia astept sa vad daca imi ia o jucarie noua si abia astept sa chitai din ea. Daaaaaa! Are gust bun chitaitoarea aia.
Daaaaa. Si vine mami. O aud pe scari. Ia sa latru eu sa o avertizez ca am fost cuminte si, daca nu a venit cu un cadou ma agat de pantalonii ei. Uite-asa! Macar sa-mi fac si eu o jucarie. Pai nu?
Dar daaaaa. Mami mi-a adus biscuitei, cremwursti si o mingiuta tare frumoasa. Si un breloc cu luminite, care se pune la zgarda. Imi place. Imi place. Imi place. Dar mai bine il atarna de coada. Ca acolo il vad si eu mai bine, fara sa ma uit in oglinda.

Un comentariu: